среда, 16 апреля 2014 г.

Людина - слово


       Валерія Винарського, поета з Андріївського узвозу, бачили та знають багато киян та туристів. Ця людина – унікальна. Хоча б тому, що вважає себе генієм і не соромиться говорити про це іншим. «Найбільша таємниця цього міста – це я», – каже поет. 
Немає такого слова, з яким би він не міг скласти й процитувати чотиривірш за пару секунд. А за хвилину їх може бути й три і п’ять. 
Якщо ви пройдете Андріївським узвозом, то Винарський обов’язково до вас звернеться чи схопить за руку й запропонує назвати будь-який іменник та зачитає вірш із названим словом. Комусь це подобається, адже не кожного дня зустрінеш незвичайного чоловіка, інших – відлякує, не всім подобається така поведінка.
Сам Валерій до таких людей відноситься спокійно: «Всі нині переймаються тим, як набити свій шлунок, а не духовним. Я захоплююсь тими, хто все ще цікавиться внутрішнім розвитком особистості». А саме такі люди, на його думку, зупиняються  поговорити з поетом.
-         В чому секрет вашого методу складання поезії?
-         Це не метод, – каже він. – я написав дуже багато віршів, близько 10 000. Я пам’ятаю, на якій поличці в моїй голові лежить кожне слово.
-         А які слова найчастіше запитують? 
-         Кохання, стіл, книга, дерево. Але бувають і рідкісні слова. Наприклад, емансипація, вестибулярний апарат, трансформація. Я і з ними справляюся.
-         Чи вважаєте ви себе реалізованою людиною?
-         Я вважаю себе людиною, яка здатна на те, на що не здатна жодна людина в світі. Те, що я роблю, ніхто і ніколи не вмів робити.
-         Як ви ставитеся до того, що стоїте на Андріївському узвозі?
-         На жаль, в мене немає інших методів, щоб донести людям свою творчість.
Життя продовжується, і можливість дарувати й ділитися з людьми своєю творчістю у Валерія Винарського залишається. І хоч як би йому не хотілось, але все-таки день у день ця унікальна людина знаходить в собі сили писати, жити й творити.

1 комментарий:

  1. Здрастуйте, всі, я Адрік Вадим, який проживає в місті Курган, я хочу поділитися з вами всіма про те, як містер Бенджамін допоможе мені отримати кредит у розмірі 15 000 000,00 рублів, щоб почати свою доставку харчових напоїв після того, як я працюю Кілька готелів тут, в Кургані, просто щоб заробити на життя, але нещасливі, у мене все ще виникали труднощі з оплатою оренди, але я дякую Богу, що зараз я працюю самостійно, 5 працівників працюють на моїй опіці. Якщо ви шукаєте фінансову свободу, я радимо вам зв’язатися з паном Бенджаміном з цим електронним листом нижче та номером додатка. lfdsloans@outlook.com + 1-989-394-3740

    ОтветитьУдалить