пятница, 8 апреля 2016 г.

Баланс професійної реалізації та особистої актуалізації

Що робити після закінчення філфаку? Шкода, що деякі студенти, які навчаються тут, не можуть дати відповідь на це запитання.
Після закінчення школи, кожен обирає собі той шлях, який вважає потрібним для майбутнього.
Мати перед собою ціль – основне завдання кожного студента.
Я не кажу, що всі мають піти працювати вчителями. Але ж не чебуреки продавати після стількох років навчання на філолога. Вміти правильно писати, оформлювати документацію, знатися в літературі… Чи всі це вміють? Ні. Потрібні фахівці. Маючи освіту філолога, можна працювати не тільки в галузі освіти, а й  журналістики, культури чи деінде . Знайти роботу не так легко, як хотілося б. Проте хто шукає, той завжди знайде.
Не потрібно обмежувати себе тільки роботою, можна поєднувати й інші заняття, реалізовувати свої плани та мрії. Треба встановити баланс між професійною реалізацією та особистою актуалізацією.
Під поняттям «професійна реалізація» можна розуміти шлях гармонійного розвитку особистості, поєднаний із здобуттям професійно-практичного та духовного досвіду в процесі отримання кваліфікації.
Професійна реалізація передбачає в своєму розвитку три етапи: професійне самовизначення, професійне становлення та фахове зростання.
Найбільше значення для професійної реалізації має мотивація, як шлях до успіху. Успішності сприяє також компетентність, вміння адаптуватися тощо.
Труднощі в професійній реалізації, як правило, виявляються у невпевненості в своїх силах, зовнішніх факторах.
Самоактуалізації сприятимуть такі фактори: незалежність, креативність, продуктивність тощо.
Бажання чогось досягти, завершити справу, отримати позитивні результати вже є конкретними проявами особистої актуалізації.
Людина вільна у виборі власного життя і може скористуватися цією свободою в будь-який момент часу.
Тому не потрібно обмежувати своє життя, а прагнути до саморозвитку та самовдосконалення – і тоді успіх буде гарантованим!

Комментариев нет:

Отправить комментарий